❤جشن جشن❤


فــــــــلورا❤فــــــــلورا

❤اینجا شما با فلورا آشنا میشین❤

به جشن امروز خوش اومدین هر ماه جشن داریم جشن امروزمون اینه:

برای دوستانم که خوبن

خب  شروع می کنیم...

_____________________________________________________________________

من:مهمونامون وینکسن باید منتظر بمونیم تا بیان...

دنگ دنگ دنگ

من :بله بله اومدم اومدم

من:وای خدا جون لایلا تویی؟؟؟؟

لایلا:آره زود اودمم؟؟

من:نه به موقع

l v.png


من:با قهوه چه طوری؟؟؟

لایلا:خوبه

لایلا:چه غدر تو خوشگکل شدی

من:ممنون

f v.png


دونگ دونمگ دونگ

من:آمدم کیه؟

موسا:منم

gala m.png


من:وای چه قدر خوشگب مشگل شدی

میوسا:ممنونم فلورا جون

من:خب اینم قهوه بفرمایید

میوسا:تکنا نیومده؟؟

من:نمیدونم نه نیومده

زینگــــــــــــــــــــــــ

من:اومدم اومدمــــــــــــــــــــــــ

من:کیه کیه؟

بلوم:منم بلومم

من:حوش اومدی به جشنمون

بلوم ممنونم

من:چای می خوری یا قهوه؟؟؟؟

http://www.youloveit.ru/uploads/gallery/main/18/youloveit_ru_dolls10.jpg


بلوم:نسکافه

دنگ دنگ دنگ

من:کیه؟؟

تکنا: منم


gala t.png

من:حوش لومدی به جمعمون

تکنا ممنونم موسا سلام

موسا:سلام تکنا

من:خب ببینم همه اومدن:تکنا،موسا،لایلا،بلوم

خب دونفر موندن

بنگ بنگ بنگ بنگ

من:حب یکی اومد

کیه یکه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

راکسی:منم

gala r1.png


من:حب لباست نویه من ندیدم

راکسی:ممنونم

من:حب استلا

وینکس:استلا داره میاد

بونگ بونگ بونگ

من:استلا اومدم

gala s.png


من:استلا مثل همیشه دیر کردی

استلا:ببحشید

من:اشکالی نداره حالا چی کار کنیم؟؟؟؟

وینکس:ما سوپرایز داریم

من:چیه چیه؟

وینکس :تادا



من:ممنونم حالا من 2تا سوپرایز دارم

من:حب بیاین تو

Тимми в полный рост

Набу в полный рост

Картинка Хелия 4 сезон, повседневный вариант

Ривен в обычном наряде

Sky new

Картинка Брендон 4 сезон, повседневный вариант


من:ببحشید راکسی اندی رو پیدا نکردم گفت کنسرت داره

راکسی :اشکالی نداره

بلوم:اسکای

استلا:برندون

تکنا:تیمی

موسا:ریون

لایلا:نابو

من:هلیا

من:یک نظر بهم نخندین خب؟؟؟

وینکس:باشه

من:بخندونین

وینکس:چییییییییییییییییییییییییی

من:بخندونین

اسکای من اول شروع میکنم

http://www.youloveit.ru/uploads/gallery/comthumb/26/youloveitru-experts08.jpg


بدندون:من من من

http://www.youloveit.ru/uploads/gallery/comthumb/26/________1_1.jpeg


من:خب دیگه کسی نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من:حب وقته عکسه بعد تموم

اول وینکس و خودم

http://www.youloveit.ru/uploads/gallery/comthumb/7/youloveit_ru_betty.jpg

 

من:جالا پسرا

 

 

من:حالاهمگی

http://www.youloveit.ru/uploads/gallery/comthumb/7/youloveit_ru_winx_love44.jpg

 

 

 

راکسی:وایییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

http://www.youloveit.ru/uploads/gallery/comthumb/7/oboi.jpg

 

وینکس:بیلیوینکس

 

 

http://www.youloveit.ru/uploads/gallery/comthumb/152/of__sketch_ogron_colored_by_ma.png

 

بهترکه بریم بچه ها بریم(دشمن حلقه ی سیاه)

وینکس:یوهو

من:راکسی نوشیدنی

http://www.youloveit.ru/uploads/gallery/comthumb/120/youloveit_ru_roxy_2.jpg

 

 

 

خب بچه ها مهمونی خوبی بود

 

______________________________________________________________________________________-

_____________________________________________________________________________________-

حب بچه ها نظرای این مطلب باید بالای 20 تا بشه

 


نظرات شما عزیزان:

راكسي
ساعت11:52---11 خرداد 1392
عالي تر از اين روي كره ي زمين پيدا نميشه}; -

راكسي
ساعت11:49---11 خرداد 1392
عالي تر از اين روي كره ي زمين پيدا نميشه}; -

راكسي
ساعت11:49---11 خرداد 1392
عالي تر از اين روي كره ي زمين پيدا نميشه}; -

راكسي
ساعت11:48---11 خرداد 1392
عالي تر از اين روي كره ي زمين پيدا نميشه}; -

هستی
ساعت23:30---16 ارديبهشت 1392
سلام از جشنت لذت بردم به وب وینکسی منم سر بزنید.

درسا ازناوزاده
ساعت13:20---24 بهمن 1391
};--)

paniz
ساعت10:56---5 بهمن 1391
هيچ كدوم شون بالا نيومدن
ولي باز هم ممنون


KIMIA
ساعت12:51---22 دی 1391
WOW

لایلا
ساعت8:25---8 دی 1391
عالی بود عسلم
g ="http://loxblog.com/images/smilies/smile%20th="18" height="18">


لایلا
ساعت8:22---8 دی 1391


flora
ساعت14:49---15 آذر 1391
لذت بردم...
عاي بود };-


flora
ساعت14:31---15 آذر 1391
cooooooooollll

flora
ساعت14:31---15 آذر 1391
cooooooooollll

فلورا
ساعت18:12---5 آذر 1391
تا 10 دقیقه ی دیگه توی وبلاگتم . حتما جواب بدی ها بای بای.

فلورا
ساعت18:08---5 آذر 1391
مهمونی باحالی بود اما بعدش چی شد.
ادامش را هم بنویس. منم داخل شخصیت های وینکس فلورا رو بیش تر از همه دوست دارم اگه عکس از فلورا می خواهی به وبلاگ من بیا . پنج تا نظر بزار بعد بهت میگم چطور عکس از وبلاگم سیو کنی. یک سوال قالب برای وبلاگ باید چطوری بسازیم . فردا باز هم به وبلاگت می یام ساعت 6 تا 30|6 عصر تاریخ 6|9|91


الی
ساعت20:42---5 آبان 1391
عالی و خیلی زیبا بود و من خیلی خوشم اومد

فلورا
ساعت17:25---2 آبان 1391
با حال بود

ss-stella
ساعت14:34---8 مهر 1391
سلااااااااام چهطوری از این که نظر دادی ممنوووووووون
پاسخ:منم ممنــــــــــون


بلوم
ساعت21:23---13 شهريور 1391
مهمونی ای که دادی حرف نداشت من که خیلی لذت بردم پاسخ:مرسی عزیزم

مریم....
ساعت13:28---13 شهريور 1391
بله دوستیم!!پاسخ:منظورم دوست صمیمی

لـ✰ـوس اسـ✰ـتلا جـ✰ـون
ساعت11:38---13 شهريور 1391
آپم ...

10تانظر=جبراااان !پاسخ:بیشتر میدم


بلوم
ساعت11:07---13 شهريور 1391
عزیزم میشه قالب وبت رو تو وبم بذارمپاسخ:حتما

استلا جون
ساعت10:41---13 شهريور 1391
سلام دوست نازم لینک شدی و میتونی منو با اسم خوشگلای وینکس بلینکی.پاسخ:لینک شدی

مریم....
ساعت16:04---11 شهريور 1391
بله چرا که نه؟؟پاسخ:پس دوستیم

تیریسا
ساعت15:16---10 شهريور 1391
سلام جشن خوبی بود ممنون

بای
پاسخ:بای


مریم....
ساعت11:34---10 شهريور 1391
پاسخ:قربونت برم

مریم....
ساعت11:33---10 شهريور 1391
وااااااااااای مرسی من که خیلی لذت بردم و خوشم اومدپاسخ:واقعا؟؟؟؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|جمعه 10 شهريور 1391برچسب:, |4:0 | ❤فــــــــلورا❤| |

De$ign: | ﻣﻴﺲ ﻫﺂﻧﮯ